22.6.10

Tiny Alien - Katie Melua





Confesso que quando ouvi esta música, apeteceu-me escrever um texto no qual me pudesse transformar num insecto de asas exuberantes, dotado com pequeno ferrão (mas daqueles que não magoam), para que pudesse picar todos aqueles que sentem e vêm a vida mais ou menos como eu. 
Nessa picadela, sugaria todas as respostas que esta música procura; não em forma de sangue, mas em forma de corrente eléctrica, 
directa da tua alma para a minha.








Who are you my tiny alien
Why do you love to hide
Who are you my tiny alien
What can you see inside


I won’t make a sound








I won’t shoot you down
With my science, and reliance on everything I thought I knew


When you’re not of this earth
You won’t know what you’re worth


You’ve just got to take the pressure together
Or you’ll never survive in this world


Tiny alien


Who are you my tiny alien
What are you here to do
Who are you my tiny alien
How can I talk to you


What’s my DNA
Can you make it change
So I can gain new insight and take  f l i g h t
And never feel any pain


Just how far can you  f a  l   l
When you still feel so small
Will you love me through the sorrows tomorrows
Whatever the future will bring
Tiny alien


Who are you my tiny alien
We are just skin and bones
Who are you my tiny alien
Why are we so alone


When you’re not of this earth
You won’t know what you’re worth
You’ve just got to take the pressure together
Or you’ll never survive in this world




Album 'The House'

3 comentários:

Unknown disse...

Saudades deste filme... fiquei com uma lágrima no canto do olho... Beijos

Ana Cláudia Alves disse...

Pois...também eu...pena que já não esteja online...é sempre bom recordar o ET do Spielberg.
Fica a letra para recordação e aguardo pelo video ofical.

Apre disse...

Pena esta coisa dos direitos de autor já não permitirem a visualização deste clip.

ó doce de pessoa, fico a aguardar pelo post prometido.